عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکمیل مرحله نخست طرح جمع آوری فاضلاب گنبدکاووس 200 میلیارد ريال اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل آبفا گلستان:

تکمیل مرحله نخست طرح جمع آوری فاضلاب گنبدکاووس 200 میلیارد ريال اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تکمیل مرحله نخست طرح جمع آوری فاضلاب گنبدکاووس 200 میلیارد ريال اعتبار نیاز داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدهادی رحمتی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: یکی از دلایل کندی عملیات اجرایی طرح جمع آوری فاضلاب شهر گنبدکاووس عدم تخصیص اعتبارات مصوب ملی می باشد.
وی افزود: اگر اعتبارات پیش بینی شده به صورت کامل تخصیص یابد، مرحله نخست طرح ملی جمع آوری فاضلاب گنبدکاووس به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: این طرح با هدف جمع آوری و تصفیه فاضلاب خانگی و دفع آب های سطحی شهر گنبد کاووس و استفاده از آن پس از تصفیه برای مصارف کشاورزی اجرا شده است.
مهندس رحمتی تصریح کرد: درحال حاضر 85 درصد کار تصفیه خانه انجام شده حتی خط انتقال آن هم به اتمام رسیده، اما منتظر تجهیزاتی برای به پایان رساندن آن هستیم که متاسفانه با کمبود نقدینگی مواجه شدیم.
رحمتی با اشاره به موارد استفاده از پساب تولیدی این تصفیه خانه، افزود: در حاشیه شمالی گلستان صنعتی نداریم که بتوانیم از پساب آن برای مصارف صنعتی استفاده کنیم، اما از آب تصفیه خانه برای کشاورزی می توان استفاده کرد.
مدیرعامل به وضعیت جغرافیایی شهرگنبدکاووس اشاره ای داشت و یادآور شد: این شهر به دلیل این که پستی و بلندی ندارد و مسطح است سبب شده تا آب های سطحی و فاضلاب های خانگی در نهرها و جوی ها راکد بماند و مشکلات بهداشتی برای مردم ایجاد کند، بنابراین بایستی به طرح جمع آوری فاضلاب شهری شتاب بیشتری داده شود.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 670
  • کد خبر : 42073