عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 40 کیلومتر از شبکه و خط انتقال آب در شهر گالیکش شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش :

40 کیلومتر از شبکه و خط انتقال آب در شهر گالیکش شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش گفت: از ابتدای سال تاکنون 40 کیلومتر از شبکه و خط انتقال آب شرب در شهر گالیکش شستشو شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس مظاهر ملکان در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام بمنظور بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این مدت 53 مورد از حوادث شبکه و خط انتقال رفع شده و 450 متر توسعه و اصلاح در شبکه توزیع آب انجام شده است.
مهندس ملکان با بیان اینکه 502 فقره کنتور خراب و فرسوده شهروندان گالیکش تعویض شده است، تصریح کرد: این اقدام با هدف کاهش هدرفت آب انجام شده است.
وی افزود:نصب 139 فقره انشعاب جدید، تعویض 19 فقره انشعاب فرسوده، رفع 462 مورد حوادث انشعاب، 3 هزار و 300 آزمایش کلرسنجی، 66 مورد اصلاح انشعابات دولوله ای و 14 مورد نصب فشارسنج ثبات در شبکه توزیع آب از فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گالیکش با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور، تعویض یک دستگاه ترانس 100 کیلو وات، تعمیر 4 دستگاه تابلو برق تاسیسات، نصب یک دستگاه کلریناتور جهت مخزن دو هزار بلوچ آباد، نصب وراه اندازی دودستگاه کنتورالکترومغناطیسی250 و300 مخازن هزار مترمکعب قدیم و دو هزار مترمکعب بلوچ آباد، جابجایی 29 دستگاه کنتور مشترکین و تغییر نام 71 فقره اشتراک از دیگر اقدامات انجام شده در مدت  مذکور می باشد.
گفتنی است، بیش از 8 هزار مشترک تحت پوشش شبکه آب شرب شهر گالیکش می باشند و آب مورد نیاز این مشترکین از طریق 12 حلقه چاه تامین می شود.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 42074