عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع بیش از 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی در ایام نوروز 97

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان خبر داد:

توزیع بیش از 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی در ایام نوروز 97

توزیع بیش از 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی در ایام نوروز 97

مهندس ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از توزیع بیش از 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی در ایام نوروز 97 بین مسافران و گردشگران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراهیم کریمی امروز 25 بهمن 96 با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز استان گلستان از جمعیتی چند برابر جمعیت جاری خود پذیرایی می کند و این امر مستلزم نگاهی فرابخشی به موضوع گردشگری در گلستان است.

وی از اماده سازی بیش از 100 هزار نسخه اقلام فرهنگی در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقلام در قالب راهنمای گردشگری استان به دو زبان فارسی و انگلیسی ، پوستر از جاذبه های شاخص استان، بروشور راهنمای موزه های استان، بروشور شهر تاریخی جرجان، بروشور میراث جهانی گنبد قابوس، کارت پستال از جاذبه های گردشگری و بافت تاریخی استرآباد(گرگان) ، ساک دستی که خود معرف نگارستان ایران است، لوح فشرده جاذبه های گردشگری استان و ...در ورودی و خروجی 14 شهرستان در بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع خواهد شد.

کریمی همچنین لزوم استفاده از تمام ابزار های اطلاع رسانی موجود را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این امر مهم از تمام ظرفیت های رسانه های گروهی، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و سایر رسانه های مجازی استفاده صحیح بعمل آید.

وی در ادامه از حضور راهنمایان گردشگری استان در مراکز اطلاع رسانی گردشگری، موزه ها و بناهای تاریخی خبر داد و افزود: در امر خدمات رسانی مطلوب تر به مسافران نوروز 97 از ظرفیت عظیم راهنمایان گردشگری و NGO ها به خوبی بهره خواهیم برد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در پایان گفت: تهیه اپلیکیشن گردشگری، نصب بیلبورد و بنر از جاذبه های گردشگری استان گلستان در ورودی ، خروجی و مرکز استان از دیگر برنامه های این اداره کل برای معرفی هر چه بهتر استان گلستان به مسافرین  نوروزی می باشد.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .