عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال فراگیر در استان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت ۱۱میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه به طرح های اشتغال فراگیر در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در جلسه کمیته کارشناسی بررسی طرحهای متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی، اظهار کرد: تاکنون از محل بند الف و ب تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در استان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات ویژه اشتغال فراگیر است و در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی، تاکنون ۶.۵ میلیارد تومان طرح به بانک ها جهت پرداخت معرفی شده است.

مازندرانی با اشاره به اینکه در بحث پرداخت تسهیلات در شروع کار هستیم، تصریح کرد: سیاست دولت در موضوع اشتغال، تسهیل سازی و برطرف کردن موانع اشتغالزایی است.

وی با تاکید بر اینکه در بررسی طرح ها، اشتغالزا بودن آن ها بیشترین اهمیت را دارد، اذعان داشت: طرح های تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان در کارگروه‌های شهرستانی تایید می شوند و طرح های بالای ۲۵۰ میلیون تومان برای پرداخت باید به تایید کارگروه استانی برسد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به کوتاه بودن زمان تا پایان سال تاکید کرد: در بررسی طرح ها هم سرعت و هم دقت در کیفیت آن باید لحاظ شود و بانک ها نیز در پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان سال همراهی کنند.

وی به تجربه پرداخت تسهیلات بنگاه های زودبازده در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: برای موفق شدن و به ثمر رسیدن تسهیلات باید کارشناسی دقیقی در بررسی طرح ها انجام شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 612
  • کد خبر : 42556