عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان


برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان

برگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان

 رحمان فرمانی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ازبرگزاری دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان گلستان رحمان فرمانی با اعلام این خبر افزود:   دوره آموزشی ویژه عوامل اجرایی و اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در استان گلستان با همکاری  موسسه آموزشی بال گستر پژواک به مدت دو روز مورخ 29 و 30 بهمن ماه 96 در محل دانشگاه حکیم جرجانی گرگان برگزار گردید.

فرمانی در ادامه به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی  اشاره کرد و افزود: این دوره های آموزشی که به صورت کاملا تخصصی برگزار میشود به عنوان ابزاری برای ارتقاء و کارایی بهینه نیروهای انسانی شاغل در عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر میباشد.
وی افزود:  افزایش  دانش و مهارت و توانایی های علمی عوامل اجرایی سفر، منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران و گردشگران  خواهد شد.

رحمان فرمانی در ادامه خاطر نشان کرد: علاقمندان به این حوزه می توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان لیست کامل موسسات آموزشی دارای مجوز را ملاحظه نمایند.

معاونت گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت شرکت های گردشگری استان گلستان دارند خواست: تا آن را از طریق شماره 32224581-017 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .