عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در شهرهای هوشمند، به استانداردسازی شهر اندیشیده می شود

مدیرکل استاندارد گلستان:

در شهرهای هوشمند، به استانداردسازی شهر اندیشیده می شود

در شهرهای هوشمند، به استانداردسازی شهر اندیشیده می شود

مدیرکل استاندارد گلستان در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در شهرهای هوشمند که به عنوان محور شعار روز جهانی سازمان بین المللی استانداردسازی (ایزو) در سال 2017 طرح شد؛ به استانداردسازی شهرها اندیشیده می شود.
محمود فرمانی با اظهار این مطلب که ما آماده هرگونه همکاری با مجموعه راه و شهرسازی استان برای استانداردسازی شهر هستیم گفت: مجموعه استاندارد علاوه بر نظارت معمول بر دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد برای مصالح ساختمانی می تواند در حوزه نظارت عالیه و نمونه برداری اتفاقی از پروژه های اجرایی در حوزه راه و شهرسازی نیز ارائه خدمت و همکاری نماید.
دبیر شورای استاندارد گلستان در ادامه افزود: مهندسان مجموعه راه و شهرسازی گلستان می توانند ضمن عقد قرارداد با سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین استانداردهای ملی، مشارکت داشته باشند.
وی در پایان آمادگی اداره کل استاندارد گلستان را در برگزاری دوره های آموزشی استاندارد آسانسور برای همکاران مجموعه راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: در صورت همکاری دو اداره کل، می توان از ظرفیت اطلاع رسانی در حوزه ترویج و فرهنگ سازی زندگی و شهر استاندارد نیز بهره برد.
مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اعلام آمادگی استاندارد گفت: ما به رعایت استاندارد در استفاده از مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری معتقدیم و در تمام حوزه ها به ویژه بازآفرینی شهری از آن بهره خواهیم گرفت.
مهندس محبوبی افزود: منافع این نظارت عالیه به تمامی آحاد جامعه می رسد و در واقع با این اقدام می توان ضمن استانداردسازی پروژه ها، به مالکین، پیمانکاران، ناظران و مردم خدمت رسانی کرد.
وی در پایان ضمن استقبال از پیشنهادات کاربردی مدیرکل استاندارد گلستان، آمادگی همه جانبه برای اجرایی نمودن کارگروه مشترک استاندارد و شهرسازی را اعلام کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .