عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محمد رهبری تاکید کرد: توریست سلامت فرصتی ویژه در جذب سرمایه و ایجاد اشتغال


محمد رهبری تاکید کرد: توریست سلامت فرصتی ویژه در جذب سرمایه و ایجاد اشتغال

 کارگاه تخصصی آموزش مفاهیم کارافرینی دربخش سلامت و درمان با حضور محمد رهبری مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ویژه اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمد رهبری درکارگاه آموزشی کارآفرینی درحوزه سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، بابیان ضرورت شناسایی فرصت­ها و رفع نیاز از طریق توانمندسازی بخش خصوصی، اظهار کرد: دگرگونی و تغییر نگاه در فرآیند برون سپاری امورات و خدمات بهداشت ودرمان به شرکتهای توانمند، گام نخستین در ایجاد کارآفرینی در این بخش است.

وی افزود: برای ارتقای شاخص های سلامت و درمان باید خلاقیت و نوآوری را در ارایه خدمات نوین به مخاطیبن و مشتریان و بیماران مدنظر قرار داد.

مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: دلایل  عقب  ماندگی بخش خدمات درمانی از نیازهای مشتریان و توزیع نامناسب امکانات خدمات درمانی و بهداشتی را از طریق پایش محیطی و شناسایی نارسایی های موجود باید آسیب شناسی کرد.

وی با تشریح کارافرینی سازمانی مبتنی بر نوآوری و حمایت از افراد علاقه مند و توانمند در جهت فعالیت در زمینه کارافرینی اذعان داشت: همانند توریست گردشگری و توریست ورزشی، توریست درمانی و توریست سلامت را می توان به عنوان فرصتهای قابل توجه در بخش سلامت برای جذب سرمایه و ایجاد اشتغال نام برد.

رهبری تاکید کرد: برای ارتقاء شاخصای بهداشت و درمان و سرمایه گذاری در این زمینه ها باید از بخش خصوصی حمایت کرد.

وی همچنین توانمند سازی بخش خصوصی مرتبط با حوزه سلامت با تاکید بر جهت گیری در زمینه  شفافیت و پاسخگویی به  نیاز مخاطبین و اقدام عاجل و پیشگامی در جهت رفع نیاز با تاکید بر اصول و مبانی مشتری مداری و بازاریابی اخلاقی را از ضروریات در ورود به حوزه کارآفرینی در بخش سلامت ودرمان عنوان کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 426
  • کد خبر : 42904