عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت بیش از 633 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

پرداخت بیش از 633 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

پرداخت بیش از 633 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گلستان از پرداخت بیش از 633 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در شصت ودومین کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید، گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون 177 واحد موفق به دریافت بیش از 254 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید شده اند.

قوانلو گفت : در طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور رتبه نهم را داریم که امیدواریم با دستورات لازم استاندار بتوانیم تا پایان سال به رتبه هفتم کشوری برسیم.

وی گفت : بر اساس پرونده هایی که از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بانکها ارجاع شده و توافقی که با روسای بانکهای استان داشته ایم مقرر است تا پایان سال بتوانیم سهمیه 760 میلیارد تومانی از طرح رونق تولید را به واحدهای تولیدی پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همراهی بانک ها در ارائه تسهیلات نوسازی و بازسازی سبب شد تا با رقم 30میلیارد تومانی که به 15 واحد تولیدی استان پرداخت گردید ، رتبه چهارم کشور را کسب نماییم و با توجه به ظرفیت کارخانه های فعال در استان باید این رقم افزایش یابد.

گفتنی است در این جلسه مشکلات دو واحد تولیدی و نیز مسائل بانکی شرکت گاز استان مورد بحث قرار گرفت و دستورات لازم جهت رفع مشکل این واحدها صادر گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 523
  • کد خبر : 42953