عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان در شهرستان علی آبادکتول


جلسه هم اندیشی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان در شهرستان علی آبادکتول

جلسه هم اندیشی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان در شهرستان علی آبادکتول

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، جلسه هم اندیشی کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای استان در محل دفتر این کانون در شهرستان علی آباد کتول  برگزار شد.

بنابراین گزارش، سید علیرضا حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با اشاره به اهمیت  و جایگاه بخش خصوصی در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای  از این بخش تقدیر و نموده و بیان داشت: اهمیت ارائه آموزش های مهارتی توسط آموزشگاه های آزاد استان از نقاط قوت آموزش های  فنی و حرفه ای می باشد.
حسینی طلب نقش آموزشگاه های آزاد را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانست و در این راستا از آنان خواست نگاه ویژه ای با رویکرد عملکردی خود در این موضوع داشته باشند.
سپس فاطمه باستانی رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای استان گلستان ضمن خیر مقدم به  حاضرین و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و هیئت همراه ، گزارش مبسوطی از فعالیت های انجام شده کانون   ارائه کرد.
شایان ذکر است در ادامه هر یک از روسای  انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد شهرستان های استان  به بیان وضعیت موجود و مشکلات آموزشگاه های آزاد و به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود بمنظور رونق فعالیت های آموزشی در بخش خصوصی  پرداختند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .