عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمهیدات لازم در خصوص فرا رسیدن نوروز سال 97 اندیشیده شده است

معاون بهره برداری آبفا گلستان:

تمهیدات لازم در خصوص فرا رسیدن نوروز سال 97 اندیشیده شده است

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تمهیدات لازم در خصوص فرا رسیدن نوروز سال 97 اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، مهندس مهیار خسروی افزود: با توجه به ضرورت مراقبت و کنترل دقیق وضعیت آبرسانی شهرها در ایام نوروز و به دلیل افزایش مصارف آب شرب و جلوگیری از بروز نوسانات مصرف و کمبود آب راهکارهای مناسب جهت پیشگیری از قطعی آب در این ایام ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه دسترسی به مدیران امور شهرها در ایام نوروز باید امکان پذیر باشد، اظهار داشت: کشیک تمامی مناطق باید از تاریخ 26 اسفند ماه تا تاریخ 13 فروردین سال 97 با حضور یک مسئول برقرار باشد.
مهندس خسروی تاکید کرد: برای اینکه با مشکل قطعی آب مواجه نشویم تمامی مراکز امداد و رفع حوادث باید بصورت آماده باش باشند و در اسرع وقت نسبت به حوادث احتمالی اقدام نمایند.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بازدید متناوب از منابع تامین و مخازن ذخیره و شبکه های توزیع آب را ضروری دانست و گفت: این بازدیدها می تواند از بروز حوادث احتمالی در شهرهایی که دارای افت فشار آب هستند، جلوگیری نماید.
وی افزود: مناطق باید در ایام تعطیلات نوروزی برای هرگونه حوادث غیرقابل پیش بینی نظیر (قطع برق، شکستگی خطوط انتقال، تغییر ناگهانی کمیت و کیفیت آب) که منجر به تغییر شرایط عادی تامین آب مشترکین تحت پوشش شود، تمهیدات لازم را اندیشیده و به کشیک ستاد اعلام وضعیت نمایند.
وی یادآور شد: آماده بکار بودن تاسیسات تامین و توزیع آب شهری و اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در ایام تعطیلات، ثبت اطلاعات بهره برداری در تعطیلات نوروزی بصورت دقیق و روزانه توسط مسئول کشیک و اعلام گزارش وضعیت منطقه بطور روزانه به ستاد از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 551
  • کد خبر : 43096