عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در گلستان


آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در گلستان

آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در گلستان

نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولین استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گلستان افتتاح گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان، گفت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از پانزدهم لغایت بیستم اسفندماه سال جاری به مدت شش روز درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی گلستان برگزار می گردد.

قوانلو ، هدف از برگزاری این نمایشگاه را بمنظور جلوگیری از افزایش سطح عمومی قیمت کالاهای اساسی وحساس وضروری ونیز تامین مابحتاج عموم جامعه بویژه در ایام پایانی سال برشمرد.

قوانلو تاکید کرد: برای رفاه حال مردم استان هم پس از نمایشگاه شهرستان گرگان به زودی نمایشگاه فروش بهاره در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود و در این نمایشگاه هم نیازهای شب عید مردم عرضه خواهد شد؛ این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات تولیدکنندگان داخلی و کالاهای باکیفیت ایرانی خواهد بود.

وی همچنین برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره را بعنوان یکی از برنامه های تنظیم بازار شب عید به منظور ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب وجلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه در ایام پایانی سال عنوان نمود که توسط سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ها برگزار می گردد .

گفتنی است در نمایشگاه فروش بهاره شهرستان گرگان 114 غرفه در زمینی به مساحت 4000 متر مربع مایحتاج شب عید مردم استان را ارائه نموده اند .

ساعات کار این نمایشگاه از ساعت 11 صبح لغایت 22 می باشد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 559
  • کد خبر : 43174