عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان است

مدیر کل استاندارد گلستان با حضور در سامانه سامد:

سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان است

سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان است

 محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه معاون ارزیابی انطباق و سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان گلستانی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی در گفتگو با واحد خبری صدا و سیمای مرکز گلستان در محل سامانه سامد استانداری گلستان سامانه الکترونیکی سامد را سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان دانست وگفت :از طریق این سامانه مردم می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ،درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

دبیر شورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم، جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامه‌ریزی کنند.

مدیر کل استاندارد  گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ و راهنمایی های لازم ارائه شد.

شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت  (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان بوده  که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.

 

سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر و اثر بخش میان مردم و مسئولان است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .