عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر راه اندازی شد

به منظور رفاه مسافران و گردشگران؛

سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر راه اندازی شد

سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر راه اندازی شد

مهندس ابراهیم کریمی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اعلام کرد: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران، سامانه تلفن گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی هم میهنان و ضرورت ایجاد مکانیزم نظارت یکپارچه بر ارائه خدمات مراکز گردشگری کشور سامانه گویا و اپلیکیشن موبایل ستاد هماهنگی خدمات سفر به همت  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری راه اندازی شد.
 کریمی ادامه داد: هم وطنان می توانند قبل و حین سفر کلیه شکایات خود را از نحوه ارائه خدمات در مراکز مختلف اعم از اماکن گردشگری،مراکز اقامتی ،آژانس ها،مجتمع های خدمات رفاهی،پایانه ها،مراکز ارائه کالا و خدمات و مراکز بهداشتی و درمانی ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: شکایات و انتقاداتی که به این سامانه ارسال می شود از طریق دبیرخانه ستاد مرکزی و ستادهای اجرایی استان ها پیگیری می شود و تا ۲۴ ساعت پاسخ داده می شود.

ابراهیم کریمی اظهار کرد: اپلیکیشن نظارت عرضه خدمات گردشگری به نام اپلیکشین 09629 است که به‌کمک این سیستم مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران به‌صورت آنلاین بررسی و در صورت معتبر بودن شکایات مطرح‌شده هماهنگی‌های لازم به‌منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات انجام می‌شود.

کریمی اضافه کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندروید و iOS از طریق لینک app.ichto.ir اقدام کنند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت به ارایه خدمات سفرهای نوروزی در این استان دارند خواست تا آن را از طریق شماره 32224581-017 یا به صورت حضوری و شماره فکس 32241480-017 به صورت مکتوب به منظور رسیدگی اعلام کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .