عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش کشیک نوروزی آبفار گلستان در ایام نوروز


آماده باش کشیک نوروزی آبفار گلستان در ایام نوروز

آماده باش کشیک نوروزی آبفار گلستان در ایام نوروز
با توجه به فرا رسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی و به جهت نظارت مستمر بر تولید و توزیع عادلانه آب شرب و بازدید مستمر و سرکشی از تاسیسات تحت پوشش، اکیپ های نوروزی شرکت آبفار استان نسبت به برقراری کشیک به مرکزیت ستاد (شبانه روزی) و امور آبفار شهرستان ها اقدام نموده است.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب روستایی گلستان، این اکیپ ها، با حضور مسئولین و کارشناسان در ستاد و شهرستان های استان در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکین روستایی و مسافرین نوروزی از 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه سالجاری انجام وظیفه می کنند.

مهندس محمدی معاون بهره برداری شرکت آبفار گلستان مهمترین اقدامات این اکیپ ها را رفع سریع شکستگی انشعابات ،شبکه توزیع و خط انتقال ، رفع نقص تاسیسات آبرسانی ، اعزام ناوگان تانکر سیار به روستاهای فاقد آب ، نظارت مستمر بر کمیت وکیفیت آب توزیعی و حصول اطمینان از عملیات گندزدایی عنوان کرد.

محمدی تصریح کرد : کشیک آزمایشگاه سیار و ستاد در سطح استان یکی دیگر از ابتکارات این شرکت در این ایام می باشد به گونه ای که کارشناسان کنترل کیفی اقدام به بازدید از روستاها و اخذ نمونه های میکروبی جهت اطمینان از سلامت آب شرب می نماید لازم به ذکر است ، تجهیزات نصب شده در این آزمایشگاهها توان انجام کلیه آزمون های مورد نیاز را در محل را دارا می باشد.

ویافزود از ابتدای فعالیت اکیپ های کشیک نوروزی تا پنجم فروردین ماه مهمترین اقدامات این اکیپ را تعویض 2 دستگاه پمپ شناور ، تعمیر 10 دستگاه تابلو برق ، تعمیر 1 دستگاه کلریناتور، رفع 36 مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع و انشعابات ،شستشو و گند زدایی 1 باب مخزن ذخیره ، رفع نقص فلوتر 3 مورد ،و 65 سرویس آبرسانی توسط تانکر سیار به نقاط مشکل دار عنوان نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .