عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساختمان اداری شرکت آب منطقه ای گلستان آماده بهره برداری شد

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای گلستان:

ساختمان اداری شرکت آب منطقه ای گلستان آماده بهره برداری شد

 

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای گلستان از آماده شدن ساختمان جدید اداری شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حیدر داودیان اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه عملیاتی شرکت آب منطقه ای گلستان، در بخش توسعه، مرمت و بازسازی تجهیز ساختمان های اداری، به دستور مدیر عامل این شرکت و تلاش همکاران حوزه معاونت منابع انسانی و مالی و پشتیبانی ساختمان اداری شرکت آب منطقه ای گلستان آماده بهره برداری است.
معاون منابع انسانی و مالی و پشتیبانی شرکت افزود: عملیات اجرایی ساختمان اداری شرکت از اردیبهشت 95 با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال آغازشده است و در اسفند سال 96 آماده بهره برداری گردید.  
مهندس داودیان تصریح کرد: این ساختمان درسه طبقه وشامل فضاهای اداری، سالن جلسات، کتابخانه، اتاق سرور مستقل و مجهز با رعایت پدافند غیر عامل ، بخش هشدار سیل که مجموعا دارای 65 اتاق می باشد، سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم سرمایشی VRF است.
گفتنی است  در این ساختمان مدیریت سبز مد نظر بوده و در این راستا استفاده از تجهیزات و مواد به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و آماده سازی بستر لازم برای کامل نمودن مدیریت سبز درآینده اقدام گردید.
لازم به ذکر است در این قراردادها، شرکت های پارس ارم، آبادگران عرش سامان، پیشرو یارانه، عملیات اجرایی و شرکت مهندسین مشاور شالوده خاک کار طراحی و نظارت را بر عهده داشتند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .