عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتمام پروژه ملی آبرسانی به آزادشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است

فرماندار آزادشهر:

اتمام پروژه ملی آبرسانی به آزادشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است

فرماندار آزادشهر گفت: اتمام پروژه ملی آبرسانی به آزادشهر نیازمند تلاش همه مسئولان است و امیدواریم تا ابتدای تابستان این طرح ملی به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر در نشستی با حضور روسای ادارات آب شهرستان گفت: ما با همه توان طرح ملی آبرسانی به شهرستان آزادشهر را به پیگیری می کنیم.
به گفته وی، با اجرایی شدن این طرح بخشی از مشکلات آبی شهرستان رفع می شود.
وی ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح ها و پروژه های شرکت آب و فاضلاب در این شهرستان گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح ها و پروژه های آبرسانی از نیازهای اصلی این شهرستان می باشد، برای تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.
در ادامه این نشست یحیی طالبی مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر گفت: با بهره برداری از این طرح می توان بخش زیادی از مشکلات کم آبی شهروندان را رفع نمود.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده مطلوب و بهینه از آب افزود: با توجه به کاهش شدید بارندگی ها و افت میزان آبدهی چاه ها، شهروندان باید استفاده درست و بهینه مصرف آب را در نظر داشته باشند.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر تصریح کرد: طرح ملی آبرسانی به شهر آزادشهر با احداث يك باب مخزن 5 هزار مترمکعبی و حفر و تجهیز چهار حلقه چاه آب شرب و با اجرای شش کیلومتر خط انتقال توسط شرکت آب منطقه ای استان گلستان در حال تکمیل می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 534
  • کد خبر : 44404