عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 878 نفر در اجرای طرح شهید والامقام شوشتری از آموزش های مهارتی در سال 1396 برخوردار شدند.‏


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 878 نفر در اجرای طرح شهید والامقام شوشتری از آموزش های مهارتی در سال 1396 برخوردار شدند.‏

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 878 نفر در اجرای طرح شهید والامقام شوشتری از آموزش های مهارتی در سال 1396 برخوردار شدند.‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل این استان از آموزش 878 نفر در اجرای طرح شهید والامقام شوشتری خبر داد.

بنابراین گزارش، حسینی طلب با بیان اثر بخشی آموزش های فنی و حرفه ای در توانمند سازی اقشار آسیب پذیر سکونتگاه های غیر رسمی ، گفت: نیاز به آموزش منجر به شغل نیازی رو به ازدیاد در بین آحاد جامعه است که نیازسنجی و امکان سنجی پتانسیل و شرایط محیطی درصد موفقیت اجرای آموزش را افزایش می دهد.
وی در ادامه تصریح کرد: در سکونتگاه های غیر رسمی استعداد های بالقوه ای نهفته است که با ورود آموزش های فنی و حرفه ای موجب شکوفایی آنها خواهد شد بنابراین طرح شهید والامقام شوستری فرصتی مناسب برای خدمات به اقشار آسیب پذیر به لحاظ اقتصادی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در بخشی دیگر اظهار کرد: در سال 1396 در 23 روستا و محل برای آموزش های مهارتی حضور پیدا کردیم و بالغ بر 878 نفر در اجرای طرح شهید والامقام شوشتری از آموزش های مهارتی در این منطقه برخوردار شدند.
حسینی طلب در پایان با تشریح عناوین حرفه ها گفت: 38 عنوان حرفه با حجم 141 هزار نفر ساعت برگزار شده است که در سال 1397 بدنبال افزایش چتر حمایتی آموزشی برای این گروه های هدف هستیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .