عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شيوه نامه جديد نظام مهندسي ساختمان اجرايي مي شود

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

شيوه نامه جديد نظام مهندسي ساختمان اجرايي مي شود

شيوه نامه جديد نظام مهندسي ساختمان اجرايي مي شود

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان ازاجراي شيوه نامه تبصره دو ماده ۲۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون ابلاغي مقام عالي وزارت راه و شهرسازي در حوزه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان خبر داد.

 به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :  مهندس حسين محبوبي مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان در ديدار با اعضاي هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اظهار داشت به قبل از اينكه  تعلل در اجراي شيوه نامه علاوه بر تخلف قانوني  جديد موجب نارضايتي مردم شود بايد با همفكري و نشست هاي كاري اجراي صحيح آن در اين حوزه باشيم.

مهندس محبوبي ادامه داد : هدف از اجراي اين شيوه نامه بهبود كيفيت ساخت و ساز در بخش مسكن است كه در نهايت به سود و منفعت عامه  مردم استان خواهد بود.

وي افزود: با تعامل و همفكري و تشكيل يك كارگروه مشترك اين اداره كل و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان و استفاده از راهكار ها و ظرفيت هاي قانوني جهت اجرايي شدن بخشنامه و شيوه نامه جديد ابلاغي حركت مي كنيم.

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان اظهار داشت: به منظور تسهيل و رفع ابهامات شيوه نامه فوق جلساتي به صورت منظم در وزارتخانه متبوع برگزار شده و مي شود كه در اين جلسات مسائل و ابهامات مطرح و رفع مي گردد.

موسوي رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گلستان در اين ديدار بيان داشت،اين نوع نشست ها و بحث و گفتگو كمك شاياني به چگونگي ارائه خدمات بيشتروبهتر به شهروندان خواهد شد.

 وي افزود: هدف و اولويت سازمان حركت در مسير قانون است و به دنبال اين هستيم كه كليه قوانين و بخشنامه ها در اين حوزه اجرائي شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .