عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس اداره تعاون و کار گرگان: 11 هزار کارگاه تولیدی در شهرستان گرگان فعال می باشد


رییس اداره تعاون و کار گرگان: 11 هزار کارگاه تولیدی در شهرستان گرگان فعال می باشد

 رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: 11 هزار کارگاه تولیدی و خدماتی در گرگان فعالیت میکنند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، یحیی احمدپور در نشست صمیمی نمایندگان جامعه کار و تولید شهرستان گرگان با فرماندار، گفت: بنابر آمارهای موجود در اداره تامین اجتماعی ، در این 11 هزار کارگاه تعداد 62 هزار نفر کارگر بیمه شده مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر افزود: این هفته فرصت بسیار مناسبی برای مطالبه حق و حقوق قانونی کارگران و کارفرمایان می باشد که این مهم را با اجرای برنامه های متنوع پیگیری می نماییم.

احمدپور تصریح کرد: برنامه های متنوعی از قبیل دیدار با خانواده کارگران آسیب دیده ناشی از کار، عطرافشانی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده ایثارگران جامعه کارگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی ، دیدار با آیت ا... میبدی ، نشست صمیمی نمایندگان جامعه کار و تولید شهرستان گرگان با فرماندار، دیدار تشکلات کارگری با نمایندگان مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، مراسم متمرکز گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از نمونه های جامعه کارگری، برپایی نمایشگاه کتاب ، حضور در نمازجمعه و ...  جهت گرامیداشت هفته کارگر تدارک دیده شده است.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر شهرستان گرگان در پایان افزود: در تمامی برنامه های هفته کارو کارگر شهرستان گرگان سعی بر آن داریم که از حالت نمادین بیرون بیاوریم و رویکردمان حمایت از کالای ایرانی که حمایت از کارگر ایرانی می باشد را پیگیری نماییم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 836
  • کد خبر : 44818