عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای عملیات نیروهای یگان حفاظت شیلات استان جهت پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز


اجرای عملیات نیروهای یگان حفاظت شیلات استان جهت پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز

نیروهای یگان حفاظت شیلات استان، جهت مقابله با صیادان غیر مجاز، پاکسازی دریا و جمع آوری دام های غیر مجاز عملیات اجرا کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: این عملیات در حوزه های استحفاظی چالاشت، میانقلعه و خواجه نفس انجام شد و مامورین این یگان توانستند 2 صیاد غیر مجاز را شناسایی کنند که پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن انتقال داده شد.
سرهنگ غفارسعیدی نسب در ادامه بیان داشت: در این عملیات ها یک دستگاه قایق موتوری 5 قوه اسب و یک دستگاه قایق موتوری 8 قوه اسب، 2 کیلوگرم ماهی فلس دار از نوع سفید و 3 شاخه لنگر کشف شد.
وی در ادامه گفت: همچنین در عملیاتی دیگر 3 صیاد غیر مجاز در منطقه چالاشت و خلیج گرگان شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان اظهار کرد: مامورین این یگان توانستند در این عملیات ها یک دستگاه جی پی اس گارمین زرد رنگ، تعداد 290 رشته دام استخوانی، تعداد 120 رشته دام غضروفی و تعداد 6 شاخه لنگر بلاصاحب را جمع آوری کرده و به پایگاه آشوراده انتقال دهند.
سرهنگ سعیدی نسب در پایان یادآور شد: در این عملیات 2 قطعه بچه ماهی خاویاری به صورت زنده از دام های غیرمجاز جداسازی و در دریا رها شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 505
  • کد خبر : 44822