عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از رئیس جمهور به خاطر انتصاب خانم ها در پست های مدیریتی تشکر می کنم

آیت‌الله نورمفیدی در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد:

از رئیس جمهور به خاطر انتصاب خانم ها در پست های مدیریتی تشکر می کنم

از رئیس جمهور به خاطر انتصاب خانم ها در پست های مدیریتی تشکر می کنم

رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه نشست آموزشی _مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد که در استان گلستان در حال برگزاری است با آیت الله نور مفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، مهندس پیروزبخت در این دیدار گزارش مختصری از برنامه و فعالیت های این سازمان برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و موفقیت های سازمان ملی استاندارد در چند سال گذشته ارائه کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار گفت: سازمان ملی استاندارد برای تدوین و اجرای استانداردهاي حلال بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد گام های بلندی برداشته است. 
 همچنین آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه ضمن اظهار خرسندی از حضور رئیس و معاونان و مدیران سازمان ملی استاندارد در استان گلستان گفت: استاندارد از یک منظر در مفاهیم مترادف است با "احکام و اتقان" و احکام و اتقان یعنی محکم کاری کردن، کاری را استوار و دقیق انجام دادن و از منظر دیگر استاندارد را می توان با مفهوم "عافیت" تعبیر کرد چرا که عافیت در مفاهیم دینی یعنی بی عیب و نقص بودن.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان درباره استانداردهای حلال در حوزه گردشگری گفت: ما باید امکانت گردشگری و ورود جهانگردان را با توجه به احکام اسلام و محدودیت های خودمان گسترش دهیم.
وی ادامه داد: همان گونه که در نامه امام علی خطاب به مالک اشتر آمده است باید به همه مردم محبت بورزیم و دلمان را از محبت به مردم پر کنیم.
آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به انتخاب خانم ها به عنوان مدیران ارشد گفت: من از رئیس جمهور تشکر میکنم که خانم ها را به عنوان مدیران ارشد بر می گزیند.
وی ادامه داد: حکومت ما حکومتی مهدوی است و در روایات آمده است که تعدادی از یاران امام زمان هنگام ظهور از زنها هستند. پس انتخاب زنها در دولت به عنوان مدیر قابل تقدیر و مطابق با رفتار حکومت مهدوی است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .