عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن بزرگ آب در گنبدکاووس برگزار شد


جشن بزرگ آب در گنبدکاووس برگزار شد

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گلستان گفت: جشن بزرگ آب با حضور کودکان پیش دبستان زیست محیطی سرزمین سبز در شهرداری گنبدکاووس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، رقیه ایوبی افزود: این جشن با هدف نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و با همکاری سازمان مردم نهاد سبزگامان بسکی برگزار شده است.
به گفته وی، در این مراسم مفاهیم صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در قالب طنز و نمایش در فضایی شاد و مهیج به کودکان آموزش داده شد.
ایوبی با اشاره به محدودیت جدی منابع آب در کشور، تصریح کرد: آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید برای نهادینه کردن این فرهنگ، آموزش ها را از سنین کودکی آغاز کرد.
وی گفت: برگزاری این جشن ها موجب می شود کودکان با مفاهيم و نقش و اهميت آب در زندگي و محدوديت‌هاي منابع آبي و ضرورت يادگيري روش‌هاي مصرف بهينه آب آشنا شوند تا در آينده نسلي دغدغه مند و حساس نسبت به  ضرورت حفظ و صيانت از منابع موجود داشته باشيم.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا گلستان اظهار داشت: آموزش استفاده صحیح از آب و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی از مهم ترین برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان گلستان می باشد.
گفتنی است؛ این مراسم در هفته صرفه جویی (یکم تا هفتم تیر ماه) نیز در شهر گنبدکاووس برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 516
  • کد خبر : 45417