عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانایی طوسی: کسب مدال طلا دور از دسترس نیست

دانایی طوسی: کسب مدال طلا دور از دسترس نیست

دانایی طوسی: کسب مدال طلا دور از دسترس نیست

عضو گلستانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ج.ا.ا امیدوار است تا به همراه این تیم بتواند در بازی های پاراآسیایی جاکارتا که مهرماه سال جاری در کشور اندونزی برگزار می شود به مدال طلا دست پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ، بدون تردید زهرا دانایی طوسی یکی از ورزشکاران موفق استان گلستان و شهر گنبد است که حضورش در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مسجل شده وی که از سال 1390 به عضویت تیم ملی والیبال نشسته ایران در آمده حالا خودش را آماده می کند تا در بازی های آسیایی جاکارتا به مدال خوشرنگ طلا دست پیدا کند.
از سال 89 والیبال نشسته را آغاز کردم و در سال 90 به عضویت تیم ملی ج.ا.ا در آمدم. خدا را شاکرم که تا به این لحظه در خدمت این تیم هستم.در طی مدتی که پیراهن مقدس ج.ا.ا ایران را بر تن دارم به افتخارات زیادی از جمله نایب قهرمانی در بازی های پاراآسیایی اینچئون در سال 2014،مدال نقره رقابت های آسیا و اقیانوسیه و کسب عنوان پنجمی در المپیک ریو در سال 2016 کسب کردم و حالا هم می خواهم به همراه هم تیمی هایم به عنوان قهرمانی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا که در سال جاری و در کشور اندونزی برگزار می شود دست پیدا کنم.
قرار است از 7 خرداد اردوهای تیم ملی بانوان برای حضور در رقابت های جهانی هلند و پاراآسیایی جاکارتا در استان مازندران آغاز شود و خیلی خوشحالم که می توانم با آمادگی کامل در این اردوها حضور پیدا کنم.نسبت به 4 سال قبل و بازی های پاراآسیایی اینچئون خیلی آماده تر هستیم و دور از انتظار نیست که در جاکارتا بتوانیم به مدال طلا دست پیدا کنیم البته بزرگترین و جدی ترین رقیب ما تیم چین است که نه تنها عنوان قهرمانی را در آسیا یدک می کشد بلکه در جهان هم حرف اول را می زند. با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان اردوهای خوبی برای تیم ملی تدارک دیده شده.حضور مربی بدنساز مجرب ، فیزیوتراپ و کادر فنی که کاملا به دانش روز دنیا آشنایی دارند امید زیادی به موفقیت در رقابت های فراملی پیش رو دارم.
بانوی والیبالیست گلستانی امیدواراست تا پس از سال ها در شهرش پایگاه قهرمانی تاسیس شود و ورزشکاران مطرح گنبد بتوانند بدون دغدغه تمرینات اختصاصی خود را دنبال کنند.
با توجه به اینکه شهرستان گنبد ملی پوشان زیادی در تیم های ملی دارد شاهد هستیم که این شهر فاقد یک پایگاه قهرمانی است و این باعث شده تا ورزشکاران ملی پوش برای پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی دچار مشکل شوند. هرچند مدیران ورزش این شهر کمک می کنند و باشگاه های خصوص هم با ما همکاری خوبی دارند اما امیدوارم که اداره کل ورزش و جوانان استان به این دغدغه پایان دهند و با درایت خود مقدمات ساخت یک پایگاه قهرمانی مناسب در شرق استان و به محوریت گنبد را در دستور کارهایش قرار بدهد.
دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی اینچئون در ادامه افزود: حضور جناب رحیمیان به عنوان مدیر اداره ورزش شهر گنبد را باید به فال نیک گرفت چون ایشان در طی مدت حضورشان در این پست سعی در حل مشکلات ورزشکاران و سایر عوامل ورزش در این شهر دارند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد .همچنین نباید کمالدین غلامی ریاست هیات جانبازان و معلولان شهرستان گنبد را فراموش کرد چون ایشان نه تنها مدیر موفقی هستند بلکه از نظر مالی برای ورزشکاران این هیات کم نگذاشته اند و امیدوارم که با موفقیت هایی که در آینده کسب خواهیم کرد پاسخگوی محبت های ایشان باشیم.در اینجا جا دارد که از پدر و مادر عزیزم که مشوق من در ورزش بوده اند و همچنین آقایان دوانلو و عاشوری که الفبای رشته والیبال را به من آموختند و سهم عمده ای در رساندن من تا به این جایگاه داشتند تقدیر و تشکر کنم.
دانایی طوسی در پایان با موفق خواندن عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت:دکتر طیبی در طی مدت حضورش در راس ورزش استان توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد که برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کبدی،جام روستا قهرمان و المپیاد ورزشی گلستان همه و همه نشان از عملکرد موفق این مدیر جوان می دهد و امیدوارم که با حمایت های ایشان بتوانیم نه تنها برای استان افتخار آفرین باشیم بلکه برای میهن عزیز اسلامیمان نیز ورزشکارانی سربلند و موفق باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .