عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن نسیم مهر در زندان گنبدکاووس


برگزاری جشن نسیم مهر در زندان گنبدکاووس

برگزاری جشن نسیم مهر در زندان گنبدکاووس

جشن نسیم مهردر راستای حمایت از خانواده زندانیان و با حضور جمعی از مسئولین اداره کل زندانها و انجمن حمایت از زندانیان شهرستانهای گنبد و آزادشهر درمحل زندان گنبد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان جشن نسیم مهردر راستای حمایت از خانواده زندانیان باحضور مختاری مدیرزندان گنبد ، وطنی رئیس اداره مرکز مراقبت بعداز خروج اداره کل زندانها،رضایی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گنبد، ذاکری مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر وجمعی از مسئولین زندان باشرکت مددجویان وخانواده ها درمحل زندان گنبد برگزار گردید.

دراین جشن ابتدا مختاری مدیرزندان گنبدکاووس ضمن خیر مقدم به حضار، یکی از علل گرایش جوانان ونوجوانان به ارتکاب جرم را عدم تحصیلات مناسب عنوان کرد و افزود : پایین بودن سطح تحصیلات با افزایش جرم رابطه مستقیم دارد وآمار نشان داده است افرادی که مرتکب جرم شده و وارد زندان می شوند عموما از تحصیلات پایینی برخوردار هستند، مختاری همچنین تاکید کرد : فرزندانتان را به ادامه تحصیل تشویق کنید ودرآنها انگیزه ایجاد نمایید تا با انتخاب مسیر زندگی سعادتمندانه ، انشاء ا.. فردای خوبی داشته باشند .

مدیرزندان گنبد درادامه به نقش مهم همسران در تحکیم بنیان خانواده اشاره نمود و خاطرنشان کرد : زنانی که همسرآنان در زندان می باشند باید در زندگی با توجه به مشکلاتی که برای همسر وزندگی شان پیش می آید باخانواده شان همدل وهمراه باشند وبخصوص در تربیت فرزندان که بسیار حائز اهمیت است هم نقش پدرداشته باشند و هم مادر چرا که میوه وثمره هر خانواده ای فرزندان آن خانواده است.

عباس مختاری مدیرزندان گنبد به عملکرد واقدامات انجمن حمایت از زندانیان شهرستانهای گنبد وآزادشهر اشاره کرد و از رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان به جهت تاسیس و راه اندازی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آزادشهر تشکر ویژه کرد.

جشن نسیم مهر درادامه با برنامه های هنری ازجمله مسابقات فرهنگی مددجویان و فرزندان، اجرای موسیقی سنتی،لطیفه گویی و... همراه بود که به نفرات برتر جوائز نفیسی اهداء گردید.

درپایان جشن از سوی انجمن حمایت از زندانیان گنبد و آزادشهر به70 خانواده تحت پوشش هدایایی اهداء گردید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 539
  • کد خبر : 45738