عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار انجمن تالاسمی استان گلستان با مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2


دیدار انجمن تالاسمی استان گلستان با مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2

دیدار انجمن تالاسمی استان گلستان با مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 

به گزارش روابط عمومی راه آهن منطقه شمالشرق2 ، ساوری نیا نماینده و عضو انجمن تالاسمی استان گلستان گزارشی از وضعیت بیماران تالاسمی در استان گلستان و مسایل و مشکلات درمان و معیشت آنان ارائه نمود و گفت : تالاسمی یک بیماری ارثی خونی می باشد که در آن، بدن میزان هموگلوبین کمتر و یا هموگلوبین های غیر طبیعی تولید می کند. هموگلوبین در اکسیژن رسانی به بخش های مختلف بدن به گلبول های قرمز خون کمک می کند کم بودن سطح هموگلوبین خون ممکن است منجر به بیماریکم خونی و کم حالی و ضعف و ناتوانی جسمی حرکتی و ... را میشودو انجمن تالاسمی استان گلستان ، انجمنی غیر دولتی است که هر یک از دستگاهها و افراد مختلف در حوزه های کاری گوناگون می توانند حمایت خود را از این انجمن داشته باشند .

در این دیدار مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گزارش انجمن تالاسمی استان را استماع و برای تسهیل و بهبود شرایط بیماران در حد و توان این اداره قول همکاری و مساعدت داد.

محمد رضا قربانی ادامه داد:حمایت از انجمن ها و مشارکت در اموردرمانی انان یکی ازمهمترین کمکهایی است که مردم ایران اسلامی و وزارت بهداشت و درمان وسازمانهای زیر مجموعه هایشان می توانند انجام و ما نیزهر یک به نوبه خودتا جای ممکن بتوانیم به این بیماران و انجمن ها کمک کنیم.نمایند تا راهگشای مشکلات این قشر خاص باشند.

 

دیدار انجمن تالاسمی استان گلستان با مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2

 


 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 45762