عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲برگزار گردید


جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲برگزار گردید

 

 

جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲برگزار گردید

جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ با حضور مدير كل و اعضاي ستاد اقامه نماز اين اداره كل در محل دفتر مديريت برگزار گرديد.

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، در اين جلسه دبير جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲گزارشي ازاقدامات و عملكرد اين ستاد ارائه نمود .

در ادامه مدیر کل ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان به توسعه و ترويج فرهنگ نمازاشاره و افزود : نماز يك ارتباط شخصي فرد با خداوند متعال است كه با برگزاري آن به صورت جماعت مي توان روح و روان خودرا سيقل داد.

محمد رضا قربانی با بيان آثار و بركات نماز جماعت و اثرگذاري آن در تمام مراحل زندگي فردي و اجتماعي انسانها ، پرداخت واظهار داشت: يكي ازمهم ترين رسالت خانواده هاي ايراني حفظ ارزشهاي اسلامي و برپايي نماز اول وقت و مخصوصا خواندن نماز اول وقت و مستحب در این ایام مبارک است و همه ما بايد تلاش كنيم كه روحيه معنويت را روز به روز افزايش دهيم .

امام جماعت اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ نيز در اين جلسه ضمن تقدير از حضور مدیر کل مجموعه كاركنان اين اداره كل كه در برپايي نماز اول وقت وبصورت جماعت گفت: نماز جماعت داراي فضايل زيادي است كه ثواب آن رافقط خداوند سبحان مي تواند محاسبه كند و يكي از فريضه‌هاي مهم و اصلي اسلام ناب محمدي است و پلي ارتباطي بين خدا و بنده‌اش مي باشد و برپايي نماز وظيفه اي همگانيست و راهي است كه ازاولياو انبياء وامامان و معصومين به ما رسيده است.

در اين نشست حاضرين به نقطه نظرات خود در راستاي اهداف ستاد اقامه نماز و برنامه هاي اجرايي و محور هاي اصلي آن سخناني بيان نمودند و مصوباتي در راستاي هرچه با شكوه تر برگزارشدن نماز جماعت در نظر گرفته شد.

جلسه ستاد اقامه نماز اداره كل راه آهن شمال شرق ۲برگزار گردید

 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 413
  • کد خبر : 45923