عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش روانشناسی فصل امید ویژه مددجویان زندان مرکزی گرگان


برگزاری همایش روانشناسی فصل امید ویژه مددجویان زندان مرکزی گرگان


همایش روانشناسی فصل امید با موضوع امید و خودباوری ویژه مددجویان در محل موسسه قرآن و عترت زندان گرگان با حضور دکتر احمدی کارشناس و فعال حوزه خانواده و مهارتهای اساسی زندگی به سبک اسلامی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانها، در این جلسه روانشناختی استاد احمدی با این مقدمه که خداوند هشت دوربین برای نظارت بر اعمال و رفتار ما قرار داده از جمله دوربین خدا ، پیامبر ، ائمه ، شهداء و ... با استناد به آیات قرآن شروع به بحث کرده و در سوالی اثبات کردند که انسان بزرگتر از دنیا می باشد.

دکتر احمدی در ادامه خاطر نشان کرد : فرق بین آدم های موفق و غیر موفق ، آدم های خوشبخت و غیر خوشبخت ، فقط در نوع نگرش آنها می باشد. با نگرش سالم می توانیم به همه آنچه که یک انسان موفق می خواهد برسیم. بنا به فرمایش خدا در قرآن ، کاری ارزشمند است که اولا عاقلانه باشد و ثانیا برای خدا باشد.

ایشان در باب امید داشتن و ایجاد تغییر در زندگی پیش رو گفتند : زندانیانی از جمع شما به جامعه برگشتند که امروز شاهد این هستیم با ایجاد اشتغال و ارتباط با روانشناس توانستند این امید و خودباوری را در همسر و فرزندان و اطرافیان خود هم ایجاد کنند.

همچنین سید حسین شاهنگیان مسئول برگزاری کارگاههای مهارتهای اساسی زندگی گفت : در این جلسه که به صورت مشارکتی صورت گرفت مددجویان با پاسخ به سوالات استاد احمدی بصورت فعال در جلسه شرکت نموده و بعضا مشکلات خودشان را هم در میان گذاشته و مشاوره گرفتند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 458
  • کد خبر : 46007