عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاثیر مثبت مسابقات ورزشی بین‌المللی بر تسریع روند حل آسیب‌های اجتماعی

استاندار گلستان مطرح کرد:

تاثیر مثبت مسابقات ورزشی بین‌المللی بر تسریع روند حل آسیب‌های اجتماعی

استاندار گلستان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی باعث توسعه ورزش همکانی، قهرمانی و گرایش جوانان به سمت ورزش خواهد شد و برگزاری مسابقات‌ بین‌المللی باعث تخلیه هیجانات جوانان در سالن‌های ورزشی و تسریع در روند حل آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، مناف هاشمی در جلسه ستاد عالی اجرایی مسابقات بین‌المللی گلستان اظهار کرد: در گلستان اگر نتوانیم رویکرد را به سمت سلامت محوری از طریق اجرای برنامه‌های مختلف ببریم باید به سمت اقدامات برخوردی در آسیب‌های اجتماعی پیش برویم. وی ادامه داد: برخی از موضوعات مکمل همدیگر است و اجرای این مسابقات اقدامات مهم در راستای حل آسیب‌های اجتماعی است.
استاندار گلستان: همه ما اعتقاد داریم که در تعامل و در حال کار کردن هستیم اما در عمل باید این ادعا را اثبات کنیم و برگزاری این مسابقات ورزشی اثبات کننده این است که توانایی این را داریم جوانانمان را در هفت برنامه مهم درگیر کنیم که به طور قطع در حل آسیب‌های اجتماعی مکمل و موثر است.
هاشمی گفت: برگزاری این مسابقات فرصت مهم در توسعه گردشگری است و فرصت مناسبی برای تبلیغ محصولات تولید بومی است که باید از این ظرفیت استفاده کنند.
وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش نوعی کار خیر است زیرا در حل آسیب‌های اجتماعی موثر است که باید این اصل به یک فرهنگی تبدیل شود و برای این فرهنگ‌سازی نیازمند تعامل بیشتر هستیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: برگزاری مسابقات کبدی با تمام موضوعاتی که رخ داد در افزایش معرفی استان برای جذب گردشگر ایام نوروز موثر بود و گلستان توانایی را دارد که در حوزه ورزش با وجود اقوام مختلفی که دارد استان مطرح‌تری شود.
هاشمی با تاکید بر اینکه به جای پرداختن به مسائل ریز به عنوان مسائل مهم به تاثیرات و اقدامات بزرگ رویدادهای ورزشی نگاه شود، بیان کرد: ترکمن‌ها، سیستانی‌ها و بسیاری از اقوامی که در استان حضور دارند می‌توانند در رشته‌های مختلف ورزشی همانند کشتی، سوارکاری، والیبال و بسیاری از رشته‌های دیگر صاحب مقام و سبک در جهان باشند.
وی گفت: برگزاری سه دوره المپیاد ورزشی نشان دهنده ظرفیت بالای ورزشی استان است و باید با هماهنگی بیشتر اتفاقات خوبی را در حوزه ورزش رقم بزنیم.
استاندار گلستان بیان کرد: این مسابقات و برنامه‌ها متعلق به یک دستگاه نیست و برای کل استان است و بهره مسابقات را همه استفاده خواهیم کرد.
هاشمی گفت: تمام دستگاه‌ها باید برای جذب اسپانسر ورزش و این مسابقات تلاش کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .