عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ذخیره سازی بچه میگو در مجتمع پرورش میگو گمیشان همچنان ادامه دارد

معاون آبزی پروری شیلات استان:

ذخیره سازی بچه میگو در مجتمع پرورش میگو گمیشان همچنان ادامه دارد

ذخیره سازی بچه میگو در مجتمع پرورش میگو گمیشان همچنان ادامه دارد

معاون آبزی پروری شیلات گلستان گفت: ذخیره سازی بچه میگو در مزارع مجتمع پرورش میگو گمیشان که از تاریخ 24 اردیبهشت ماه آغازه شده بود همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات استان مهندس محمود سقلی با اعلام این خبر بیان کرد: تاکنون قریب به 400 هکتار از مزارع پرورش میگو گمیشان با 103 میلیون قطعه بچه میگو ذخیره سازی شده است.
وی با بیان اینکه مجتمع پرورش میگو گمیشان در سال جاری به 200 میلیون قطعه بچه میگو نیاز دارد، اظهار کرد:  در سال جاری در بیش از 800 هکتار از مزارع پرورش میگو گمیشان ذخیره سازی انجام خواهد شد که طبق برنامه ریزی های انجام شده، با این میزان، تولیدی بیش از 2500 تن میگو را در استان شاهد خواهیم بود.
معاون آبزی پروری شیلات استان در خصوص میزان تولید میگو در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته حدود 122 میلیون قطعه بچه میگو گونه وانامی در 32 مزرعه با سطح مفید 514 هکتار ذخیره سازی شده بود که حاصل آن تولید 1690 تن میگو در استان بوده است.
مهندس سقلی در پایان با اشاره به اشتغال 1140 نفر به طور مستقیم در غیر مستقیم در مجتمع پرورش میگو گمیشان یادآور شد: با توجه به پیش بینی تولید 2500 تن میگو در سال جاری، اشتغال نیز افزایش خواهد یافت و 380 نفر به طور مستقیم و 760 نفر به طور غیر مستقیم در این مجتمع مشغول به فعالیت خواهند شد که این تعداد در سال گذشته 760 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 864
  • کد خبر : 46232