عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمايت، هدايت و نظارت رويكرد ما در سازمان نظام مهندسي ساختمان است

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

حمايت، هدايت و نظارت رويكرد ما در سازمان نظام مهندسي ساختمان است

حمايت، هدايت و نظارت رويكرد ما در سازمان نظام مهندسي ساختمان است

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان مجموعه هايي مجزاي از يكديگر نيستند، گفت: حمايت، هدايت و نظارت، رويكرد ما در اين سازمان است.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در نشست با اعضاي جديد هيئت رئيسه نظام مهندسي ساختمان استان، افزود: حمايت ما در چارچوب ضوابط و قوانين، هدايت ما در جهت كارگروهي و تعامل و تفاهم و نظارت ما نيز در جهت سازندگي و توسعه خدمات خواهد بود.

وي با بيان اينكه گذشته بايد چراغ راهي براي آينده باشد، ادامه داد: خدا را شاكريم كه به ما كمك كرد تا شرايط بحراني را با خرد جمعي، سپري و در مسير درست حركت كنيم.

رستمي اضافه كرد: قانون مداري و رعايت قانون و مقررات و اجراي آن و همچنين افزايش دانش خود از قوانين باعث هدايت ما در مسير درست و صحيح خواهد شد.

وي، روزمرگي را از آفات سيستم اداري بيان كرد و گفت: براي پرهيز از اين مساله لازم است كه برنامه هاي راهبردي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدتي را با همكاري و همفكري حوزه هاي مختلف اين اداره كل طراحي و برنامه ريزي كنيم.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: امروزه مسكن در اقتصاد دنيا نقش مهمي را ايفا مي كند كه ما نيز بايد با برنامه ريزي و استفاده از برنامه هاي راهبردي از اين فرصت در جهت توسعه اقتصادي كشور گام برداريم.

رستمي گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان تشكيلات و ابزاري همچون مهندسان تحصيلكرده را دارد كه اشتغال آنان و كاردان ها و مجريان ذيصلاح بايد از اولويت هاي كاري اين سازمان باشد.

وي، پرهيز و دوري از دسته بندي، جزئي نگري و قشربندي را از اولويت هاي ديگر اين سازمان دانست و اضافه كرد: تمام ابزارهاي لازم براي توسعه و رشد فعاليت هاي سازمان مهياست و فقط بايد با احترام به خرد جمعي و توجه به منافع سازماني مشترك در جهت تحقق اهداف سازماني قدم برداشت.

وي، ارائه خدمات فني و مهندسي به مردم را، مهمترين رسالت سازمان نظام مهندسي دانست و گفت: شناسايي مشكلات و معضلات سازمان و اقدام لازم براي حل آنها ، كمك شاياني به ارائه هر چه بهتر خدمات و تحقق آرمان هاي سازماني مي كند.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان نيز در اين جلسه گفت: رويكرد سازماني ما اصلاح ساختارها و انسجام بيشتر هيئت مديره و اعضاي سازمان، قانون مداري، تخصص محوري، خردگرايي و ترميم رابطه با ادارات و سازمان هاي دولتي است.

به گفته "عبدالجلال ايري"، تمام تلاش بر اين است كه به دور از تنش ، هويت سازمان را در بين عموم مردم حفظ كنيم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .