عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت مسائل مالی، پشتیبانی و تجهیز


برگزاری جلسه شورای اداری با محوریت مسائل مالی، پشتیبانی و تجهیز

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، جلسه شورای اداری با محوریت مسائل مالی، پشتیبانی و تجهیز کارگاهی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان  با حضور مدیرکل، معاونین، جمعی از روسای ستادی و روسای مراکز در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید.

بنابراین گزارش، در این جلسه سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، به تشریح مباحث مطرح شده در همایش مدیران کل استانها که با حضور مقامات عالی سازمان در استان اصفهان برگزار گردید، پرداخت.
وی با اشاره به ظرفیت های سازمان به نقل از ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواستار اشاعه و گسترش فرهنگ مهارت آموزی با برنامه ریزی دقیق و منسجم از سوی روسای مراکز و مسئولین حاضر در جلسه در سطح استان گردید.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با مطرح نمودن هزینه های روزانه سازمان خواستار افزایش بهره وری مراکز شد که از روسای حاضر در جلسه خواستند که نظارت مستمر و پویا داشته باشند تا از کاهش بهره وری در تمامی زمینه ها جلوگیری گردد و  خواستار خودارزیابی خود شد که چگونه باید کارکنیم تا فرصت پاسخگویی برای همگان داشته باشیم.
حسینی طلب یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های استان را تدوین سند برنامه های آموزشی در سال 97 دانست و از روسای مراکز  سطح استان خواست تا با هم اندیشی و نظر خواهی از پرسنل و دیگر عوامل باعث پربار تر شدن آن گردند.
وی اظهار داشت: وحدت باید سرلوحه کارمان باشد و هر فرد در جایگاه خود باعث تحول و نشاط گردد و از ارائه آمارهای غیرشفاف و غیر مستند خودداری گردد.
حسینی طلب با تاکید بر نظر استانداری مبنی بر اینکه 14  روستای بدون بیکار که بعنوان پایلوت انتخاب شدند خواستار شد که به آموزش های روستایی توجه جدی تری داشته باشند و تعادل آموزشی در تمامی حوزه های آموزشی رعایت کنند و از دهیاری روستای لیوان غربی بدلیل همت و تلاش برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و برگزاری دوره های آموزشی متعدد توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرگز تقدیر و تشکر نمود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه از این تاریخ کلیه دوره های آموزشی بایستی به صدور گواهینامه منجر گردد، خواستار  اقدام و پیگیری فوری روسای مراکز مبنی بر معرفی به آزمون دوره های باقیمانده شد و در پایان ایشان با بیان تذکرات اداری در موضوعات مختلف و تشکر از زحمات و تلاش های حاضرین در جلسه، به حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس تاکید کردند.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مهدی رحمدل معاون اداری و پشتیبانی اداره کل توضیحات مبسوطی در خصوص خرید تجهیزات کارگاهی ارائه دادند و خواستار توجه جدی روسای مراکز نسبت به مباحث مطرح شده گردید.
در ادامه محمد گلی پور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل به نکات آموزشی و دیگر مسائل حوزه آموزش پرداخت.
سپس مسئول حراست اداره کل و رئیس اداره آموزش اداره کل به ارائه مباحث خود پرداختند و در ادامه روسای مراکز هر یک نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .