عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتمام 7 پروژه نگهداری ابنیه فنی راههای استان گلستان با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال

توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان؛

اتمام 7 پروژه نگهداری ابنیه فنی راههای استان گلستان با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال

اتمام 7 پروژه نگهداری ابنیه فنی راههای استان گلستان با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال

ابوطالب جلینی کرد رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد ه ای استان گلستان گفت: به منظور توسعه حمل و نقل جاده ای و روان سازی تردد و ترافيك و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان گلستان 7 پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال به اتمام رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، ابوطالب جلینی کرد افزود: در حال حاضر 22 پروژه در سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان با اعتبار بالغ بر 170 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد ه ای استان گلستان ادامه داد : از 22 پروژه در حال اجرا تا کنون 7 پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی حدود 100 داشته اند و آماده بهره برداری می باشند.
وی در ادامه تصریح نمود: از 7 پروژه حوزه نگهداری ابنیه فنی راههای استان، پروژه اجراي ديوار سنگي و قرنيز بتني در محور آزادشهر -خوش ييلاق، تعريض پل فارسيان، تنقيه و پاكسازي آبرو ها و دهانه پل هاي كوچك در مسيل در راههاي شرياني استان، بهسازي ورودي روستاي سقرتپه-توماچلر، احداث جدول بتني محور زينب آباد- راميان، احداث ديوار سنگي و ملاتي به طول 45 در كيلومتر روستاي نرگس چال عمرانی بوده اند که برخی از این پروژه ها از ساهای قبل نیمه تمام مانده بود که در سال 96 به اتمام رسیدند.
ابوطالب جلینی کرد بیان کرد: پروژه مطالعه مرحله دوم تعريض محور علي آباد - سه راهي ايمر  با اعتبار بالغ بر 49 میلیون ریال نیز به پایان رسیده است که پس از طی مراحل قانونی و تامین اعتبارات لازم وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .