عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر از بانوی ورزش کار اداره کل راه آهن شمالشرق2


تقدیر از بانوی ورزش کار اداره کل راه آهن شمالشرق2

بانوی ورزش کار اداره کل راه آهن شمالشرق2 در مسابقات اسکواش جام رمضان استان مقام سوم را کسب کردند.

طی مراسمی با حضور فرماندار، شورای شهر ، اعضای هیئت ورزشی ونماینده اداره کل راه آهن شمالشرق2 از بانوی ورزشكار و خوش اخلاق این دوره از مسابقات اسکواش جام رمضان مورد تقدیر وتجليل بعمل آمد.

این دوره از مسابقات جام رمضان در سه رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید که سرکار خانم گنجعلی خانی بانوی ورزش کار اداره کل راه آهن شمالشرق2 پس از گذراندن دوره های تک حذفی موفق شد مقام سوم را کسب کند.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق2 گفت : توسعه آموزش ورزش کارکنان خانم و آقا به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی ، ورزشی این اداره کل است در راستای توسعه ورزش طی سال 96 جهش بسیار خوبی در زمینه های مختلف ورزشی همچون والیبال ، فوتبال دربخش آقایان وبرای بانوان در مسابقات دارت، شطرنج و اسکواش داشته ایم .
وی افزود: کسب مقام سوم توسط این بانوی ورزش کار افتخاری برای همه مجموعه واین اداره کل می باشد که کسب این چنین مقامهایی با همت و تلاش همه بانوان ورزشی این اداره کل بوده و بااستفاده از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان و حمایت حوزه ورزش این اداره کل و اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های مرکزاستان می توانیم بانوان ورزشی ادارت را پویاتر از هر زمان دیگری به استان و حتی کشور معرفی و موفق به کسب مقامهای استانی و ملی شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 538
  • کد خبر : 46309