عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد

مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2؛

میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد

میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد

جلسه میز خدمت اداره کل راه آهن شمالشرق 2 با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات و گروهها در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق 2 در این جلسه گفت : ميز خدمت حضوری والکترونيکي در راستای تکزیم ارباب رجوع و در امتداد فرآيند خدمات رساني به عنوان راهنما و پاسخگوي نيازهاي ابتدايي مراجعه کنندگان در ورودی اداره کل حاضر و راهنمایی و مشکلات و موارد و درخواستهای مراجعین را تسهیل می بخشند.

محمد رضا قربانی اضافه کرد : به منظور تسهیل بهتر برای امور مردم آينده ای نزدیک میز خدمت طی برنامه ریزی های انجام شده تحت سامانه الکترونيکي و قابل دسترس از طريق وب و دستگاه هاي ارتباطي هوشمند و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .

میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای ادرات می باشد مخصوصا ادارات خدمات رسان به مردم و اين اقدام در راستاي رعايت حقوق شهروندان، تکريم ارباب رجوع و جلوگيري از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و جلوگیری از سرگردانی و متحیری مردم شریف می باشد.

در این جلسه مقرر گردید درسه بخش دریافت استعلام حریم و اموراداری وقسمتی از کارمشاوره ای و اطلاعات مسافرتی شروع کننده ارائه خدمات به مراجعین این اداره کل باشد و در مراحل بعدی و تکمیلی حوزه های دیگر نیزبا توجه به نیاز مراجعین مد نظر میز خدمت حضوری و مجازی انجام دهیم.

در این جلسه مصوب شد که در بخش مسافری ،قسمت اطلاعات خود نمونه ای از میز خدمت می باشد و هم چنین دریافت بلیط بصورت الکترونیکی خودیک میز خدمت است ومقرر گردید از ابتدای تیر ماه 97 کلیه متقاضیان دریافت نمایندگی فروش بلیط به میز خدمت مراجعه و در امور اداری در دسترس ترین و ورودی ترین اتاق شماره 104 جانمایی و به ارائه خدمات بپردازد .

میز خدمت اقدام و روشی کارآمد برای تسهیل امور مراجعین می باشد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 799
  • کد خبر : 46575