عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد: ابلاغ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی سال97


معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد: ابلاغ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی سال97

معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد: ابلاغ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی سال97

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اختصاص اعتبار جدید ویژه مشاغل خانگی در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، موسی بی باک در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات ویژه تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان در سال 97 به مبلغ 287 میلیارد ریال ابلاغ شد.

وی افزود: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در جهت توسعه مشاغل خانگی در استان مبلغ 287 میلیارد ریال تسهیلات در سال 97 اختصاص یافته است که این تسهیلات توسط بانک های ملی، صادرات، تجارت و رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.

بی باک تصریح کرد: این تسهیلات به متقاضیانی که در زمینه کارآفرینی و طرح های پشتیبان و همچنین افراد مستقل که طرح هایشان همسو و منطبق با ظرفیت های استان و اولویت های اشتغال بوده و مورد تایید دستگاه های ذیربط باشد و نیز توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند پرداخت خواهد شد.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: هدف ما پایدار کردن مشاغل خانگی و ساماندهی و هدفمند نمودن آن هاست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال گذشته اعتبار استان گلستان در مشاغل خانگی 192 میلیارد ریال بود که تا کنون بیش از 140 میلیارد ریال آن پرداخت شده و مابقی طرح ها در فرایند پذیرش و پرداخت تسهیلات می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 791
  • کد خبر : 46730