عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان مطرح کرد: توان بالای بانوان در نقش‌آفرینی در عرصه‌های ورزشی


استاندار گلستان مطرح کرد: توان بالای بانوان در نقش‌آفرینی در عرصه‌های ورزشی

استاندار گلستان گفت: وجود رئیس هیات ووشو استان گلستان به عنوان نخستین رئیس هیات ووشو در سطح کشور، حضور بانوان در مسابقات ملی و بین‌المللی و نقش‌آفرینی آنها در عرصه‌های مختلف نشان از توان بالای بانوان در عرصه‌های گوناگون بخصوص ورزش است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، سیدمناف هاشمی در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس اظهار کرد: ویژگی این دوره از مسابقات حضور بانوان در سالن مسابقات است که با همراهی اعضای شورای تامین این امکان فراهم شد.
وی ادامه داد: وجود رئیس هیات ووشو استان گلستان به عنوان نخستین رئیس هیات ووشو در سطح کشور، حضور بانوان در مسابقات ملی و بین‌المللی و نقش‌آفرینی آنها در عرصه‌های مختلف نشان از توان بالای بانوان در عرصه‌های گوناگون بخصوص ورزش است.
استاندار گلستان گفت: میزبانی هفت مسابقه ورزشی در استان گلستان برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس نخستین رویداد ورزشی بین‌المللی در سال جاری در استان گلستان است.
هاشمی افزود: نیاز است زیرساخت‌های ورزش استان گلستان افزایش یابد زیرا استان گلستان به عنوان استانی که اقوام مختلفی را در دل خود جای داده می‌تواند در رشته‌های مختلف ورزشی سرآمد باشد.
وی تاکید کرد: استان گلستان می‌تواند در سطح بین‌المللی حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته باشد و نتایج بزرگی را در رشته‌های ورزشی به ثبت برساند.
استاندار گلستان با تقدیر از مسوولان ورزش استان و فدراسیون ووشو گفت: امیدوارم بتوانیم 6 برنامه ورزشی بین‌المللی دیگر با نیز به نحو احسن در استان گلستان برگزار کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .