عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صرفه جویی در مصرف آب امری اجتناب نا پذیر است

مدیرعامل شرکت آبفار گلستان :

صرفه جویی در مصرف آب امری اجتناب نا پذیر است

صرفه جویی در مصرف آب امری اجتناب نا پذیر است

شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار گلستان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور در برنامه زنده تلویزیون گفتمان گفت؛صرفه جویی در مصرف آب، ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جلوگیری از بحران در استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مهندس شکیبافر در این برنامه تلویزیونی افزود از 1110 روستای این استان تعداد 813 روستا با بیش از 222 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آبفار گلستان می باشند که توسط 402 حلقه چاه و 184 دهنه چشمه تامین آب می گردند.

وی در ادامه تصریح کرد 110 روستای استان فاقد تاسیسات آبرسانی بوده که از طریق 23 دستگاه ناوگان تانکر سیار آبرسانی می گردند.که در زمانهای پیک مصرف (تابستان )بدلیل مشکلات کمبود منابع تامین تعداد این روستاها به 300 روستا افزایش می یابد

شکیبافر اظهار داشت بیش از 30 روستای فاقد آب استان در سالهای گذشته از اعتبارات صندوق توسعه ملی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند گردیند .

ایشان در پایان افزود : با توجه به شروع فصل گرما و کمبود آب راه عبور از این مشکل را توجه بیشتر مشترکین به اصلاح الگوی مصرف صحیح آب و رعایت درست مصرف کردن آن دانست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .