عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد و موادمخدر در زندان مرکزی گرگان


برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد و موادمخدر در زندان مرکزی گرگان


کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد و مواد مخدر ویژه مددجویان و همسران در زندان گرگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان، کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد و مواد مخدر با شرکت مددجویان اندرزگاه نیمه باز بهمراه همسران در محل سالن ملاقات زندان مرکزی گرگان برگزار گردید.

فردین گرگانی مدیر زندان مرکزی گرگان با اعلام رضایت و خشنودی از برگزاری اینگونه کارگاه ها، از حضور صمیمانه مددجویان و همسرانشان در این کارگاه تقدیر و تشکر بعمل آورده و مددجویان نیمه باز را به همکاران بی مواجب تعبیر نموده و از زحمات آنان قدردانی کردند.

گرگانی مدیر زندان ابراز داشت : مسئله مهم در رابطه با مددجویان توجه به حفظ سلامت روحی و جسمی آنان بوده و در زمانی که مشغول به کار و فعالیت می باشند باید بعنوان افرادی سالم برای اجتماع ، همسر و پدری موثر و مهربان برای خانواده و فرزندان خویش انجام وظیفه نمایند.

وی با اشاره به خطرات موادمخدر و اعتیاد به آن خاطر نشان کرد : اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی که حتی یکبار مصرف آن هم می تواند موجب گرفتاری فرد در دام اعتیاد گردد باعث نابودی نظام خانواده و از هم گسیختگی این کانون گرم می شود و به تبع آن علاوه بر فرد معتاد اطرافیان او نیز از این گرفتاری مهلک در رنج و عذاب بسر برده و درگیر تبعات ناشی از این بیماری می باشند.

امان ایری دبیر کمیته کاهش آسیب زندان مرکزی گفت : این کارگاه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و شناخت مددجویان و خانواده آنان از اثرات مخرب مصرف موادمخدر و تبعات ناشی از آن برگزار شد .

آقایان : مسگر ، حمزه لو و ایری کارشناسان روانشناسی و اعضای کمیته کاهش آسیب زندان در سخنانی اثرات ویرانگر موادمخدر در زندگی روزمره و راه های پیشگری از اعتیاد را عنوان نمودند.

در این کارگاه آموزشی به رسم یادبود و تقدیر از زحمات همسران مددجویان کارت هدیه اهداء گردیده و در ادامه با اجرای مسابقه متنوع فرهنگی به تعداد 14 نفر از همسران برگزیده در این مسابقه هدایای نقدی تحویل شد و در پایان از تمامی حاضرین پذیرایی بعمل آمد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 453
  • کد خبر : 47172