عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پلمب 25 دستگاه تجهیزات غير استاندارد شهربازیها در سه ماه اول سال جاری در گلستان


پلمب 25 دستگاه تجهیزات غير استاندارد شهربازیها در سه ماه اول سال جاری در گلستان

پلمب 25 دستگاه  تجهیزات غير استاندارد شهربازیها در سه ماه اول سال جاری در گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از پلمب 25 دستگاه تجهیزات بازی شهربازی ها در سه ماهه اول سال 97 در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد گلستان، محمود فرمانی گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات شهر بازی ها و تشدید نظارت ها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان ، 25 وسیله بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

وی  با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: لزوم استاندارد شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است لذا برای دریافت تاییدیه باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان استاندارد انجام شود.

فرمانی گفت: با توجه  به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری ها انتظار می رود شهرداری های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری بعمل آورند.

دبیر شورای استاندارد گلستان گفت: از همشهریان و مسافران  تقاضا می شود به دلیل افزایش میزان استفاده از این تجهیزات در فصل تابستان از استاندارد بودن تجهیزات بازی مورد استفاده اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهره برداران و مالکین می بایست تصویری از گواهینامه صادر شده برای آن تجهیز را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند.

 

پلمب 25 دستگاه  تجهیزات غير استاندارد شهربازیها در سه ماه اول سال جاری در گلستان

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .