عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی با برنامه گذاران موسیقی در استان گلستان


نشست صمیمی با برنامه گذاران موسیقی در استان گلستان

نشست صمیمی با برنامه گذاران موسیقی در استان گلستان

نشست صمیمی با برنامه گذاران موسیقی با حضور معاون هنری، معاون توسعه مدیریت و منابع، حراست و ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مدیران مؤسسات فرهنگی و شرکت‌های هنری برنامه گذار موسیقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای نشست رمضان یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن مرور اجراهای صورت گرفته‌شده در سال 96 و آغاز سال 97 هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی، تبیین سیاست‌های آتی اداره کل درباره نحوه نوبت دهی و شیوه اخذ مجوز کنسرت‌ها، مراودات و صلاحیت برنامه گذارها اعلام کرد و گفت: از ابتدای فصل زمستان سال جاری روند صدور مجوزها تغییر خواهد کرد و اولویت ارائه مجوز به دارندگان پروانه فعالیت یا مجوز صادره از دفتر موسیقی وزارت متبوع بر اساس آیین‌نامه ها و شیوه‌نامه ها اجرایی برگزاری اجراهای صحنه‌ای خواهد بود.

وی با تاکید بر حمایت از گروه های بومی و موسیقی های سنتی، مقامی و فولکلور منطقه، ادامه داد: سیاست اداره کل بر حمایت ویژه از جامعه مذکور است و با حمایت برنامه گزاران و توجه آن ها به این حوزه می توانیم شاهد رشد و بالندگی بیشتر این بخش از موسیقی استان باشیم.

 در این نشست صمیمی هر یک از حاضران ضمن ابراز دیدگاه های خود پیرامون مطالب مطروحه معاون هنری مطالبی را درباره هم افزایی برنامه گذارها، هم زمانی برنامه ها در استان، نحوه تبلیغات کنسرت ها، تداوم برگزاری جلسات، توجه به سلیقه شنیداری مخاطبان، اجرای کنسرت ویژه بانوان، اخلاق حرفه ای و توجه به سبد اقتصادی خانواده ها، خرید و فروش مجوزها ابراز داشتند.

شایان ذکر است آیین نامه و شیوه نامه جدید در خواست متقاضیان و صدور مجوز تا پایان فصل تابستان بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع و مسائل مطروحه در نشست تهیه و تکمیل شده و از ابتدای فصل زمستان اجرایی خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .