عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 868 مورد کلرسنجی شبکه توزیع آب در کردکوی انجام شد

در سه ماهه اول سال جاری

868 مورد کلرسنجی شبکه توزیع آب در کردکوی انجام شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی گفت: در سه ماهه اول سال جاری 868 مورد کلرسنجی و کدورت سنجی از شبکه توزیع آب انجام شده است و مقدار 2 هزار و 122 کیلوگرم پودر پرکلرین با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی مصرف شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس "احمد حسینی آزاد" در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در این مدت 414 کنتورخراب و فرسوده مشترکین با هدف کاهش هدررفت آب تعویض شده است.
وی با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده در بخش بهره برداری اظهار داشت: رفع 144 مورد اتفاقات شبکه و انشعاب، شستشوی 6 کیلومتر شبکه توزیع آب و خط انتقال، نصب 5 عدد فشارسنج لاگردار شبکه آب، نصب 40 فقره انشعاب جدید از جمله فعالیت های انجام شده می باشد.
مهندس حسینی تصریح کرد: تعویض 12 فقره انشعاب فرسوده، استانداردسازی 25 فقره انشعاب، اصلاح 490 متر از شبکه توزیع آب، نصب 40 فقره انشعاب جدید، جابه جایی 90 فقره کنتور، رفع گیر و نشتی 18 کنتور، قطع 5 فقره انشعاب غیرمجاز و مرئی کردن 10 مورد شیرآلات آبرسانی از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب پرداخت و گفت: در مدت مذکور 7 هزار و 465 متر از شبکه و خطوط انتقال فاضلاب با هدف جلوگیری از رسوب گذاری، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و انتشار بو در شبکه فاضلاب شستشو شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی نگهداری بهینه شبکه فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی، جلوگیری از پس زدن فاضلاب به سیفون های خانگی را از دیگر اهداف طرح عنوان کرد و افزود: 30 مورد رفع گیر شبکه و انشعاب فاضلاب، 44 مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب، 125 مورد بازرسی منهول فاضلاب، دو مرحله مهپاشی منهول، نصب 13 فقره انشعاب جدید فاضلاب و اصلاح 4 فقره انشعاب از فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب می باشد.
وی با بیان اینکه حجم فاضلاب تصفیه شده در سه ماهه اول سال 682 هزار و 591 مترمکعب می باشد، تصریح کرد:  در این مدت 37 انشعاب فاضلاب (آحاد) فروخته شده است.
گفتنی است؛ تعداد 12 هزار و 382 مشترک در بخش آب و 4 هزار و 285 مشترک در بخش فاضلاب تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهر کردکوی می باشند و آب مورد نیاز آنان از طریق 15 حلقه چاه تامین می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 545
  • کد خبر : 47700