عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان به کتاب‌های جدید


تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان به کتاب‌های جدید

 تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان به کتاب‌های جدید

در سه ماهه اول سال ۹۷ و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای کودکان و نوجوانان انجام شد:تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان به کتاب‌های جدید.

 

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان گلستان با کتاب‌های متنوع و متناسب با سن مخاطبان همه‌روزه پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به موضوعات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی می‌باشند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری با اعلام این خبر افزود: در راستای سیاست‌های کانون مبنی بر توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب و براساس نیازسنجی انجام شده از مربیان و مخاطبان، در سه ماهه اول سال ۹۷ علاوه بر تهیه و ارسال تعداد ۳۹۰۰ جلد کتاب‌های کانونی، بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و از نمایشگاه بین‌المللی کتاب به ارزش ۸۰ میلیون ریال خریداری و در سطح مراکز فرهنگی‌هنری استان توزیع شده است.

ایشان هم‌چنین با توجه به اهمیت و نقش والدین در توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و علاقه مندسازی فرزندان به کتاب از راه‌اندازی قفسه کتاب اولیای کانونی با مشارکت ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی خبر داده و افزود: خوشبختانه به واسطه تعاملات خوب و اثربخش با دیگر نهادهای فرهنگی بیش از ۱۵۰۰ جلد کتاب نیز ویژه‌ی خانواده‌ها تهیه و در اختیار مراکز فرهنگی‌هنری قرار داده شده است.

به گفته سیفی مدیرکل کانون، مجموعه فعالیت‌های ۴۰ گانه کانون پرورش فکری کتاب‌محور بوده و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری در تمامی سال می‌کوشند تا با بهره‌گیری از ابزار جذاب و روش‌های خلاقانه و با اجرای طرح‌های کتاب‌خوانی انگیزه‌ی اعضای کودک و نوجوان را نسبت به مطالعه کتاب تقویت نمایند.

گفتنی است علاوه بر کتاب‌های ذکر شده در سه ماهه اخیر قریب به 90 جلد کتاب‌های مرجع نیز خریداری و در اختیار کارشناسان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری قرار گرفته است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .