عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان/پیروزی قاطع تیم ملی ایران در برابر عراق


بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان/پیروزی قاطع تیم ملی ایران در برابر عراق

 تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان برابر تیم عراق به برتری قاطع رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان :در دومین دیدار روز نخست مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا عصر امروز تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در سالن امام خمینی(ره) گرگان به مصاف تیم عراق رفت که در یک دیدار یکطرفه موفق شد رقیب خود را با نتیجه 91 بر 36 مغلوب کند.

در این دیدار تیم ملی کشورمان در کوارتر نخست با نتیجه 25 بر 3 برابر عراق پیروز شد و در پایان نیمه نخست هم 41 بر 10 برابر عراق به برتری دست یافت، در کوارتر سوم نیز 75 بر 23 به پیروزی رسید و در پایان هم با نتیجه 91 بر 36 برابر میهمان خود به برتری رسید.
در این دیدار تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران با ترکیب رضا نظری کیا، امیرشایان حصاری، معین خرسندی،پویا حقی اصغرآبادی، پارسا فلاح به مصاف رقیب خود رفت و تیم ملی عراق هم با ترکیب حسین الربیا، حسین علی المیالی، دیاری عبدالکریم، منجد حیدر کتایمان و مصطفی خورشید وارد زمین شد.
این دیدار را محمد طاها از اردن، حسام سیانی از عمان، طاها الحاشری از سمن قضاوت کردند.
در روز دوم مسابقات فردا تیم ملی نوجوانان لبنان با عراق در ساعت 16 و تیم‌های اردن و سوریه در ساعت 18 به مصاف هم می‌روند.تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان هم در دومین دیدار خود روز دوشنبه ساعت 16 به مصاف تیم اردن می‌رود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .