عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان گمیشان مورد بررسی قرار گرفت


وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان گمیشان مورد بررسی قرار گرفت

فرماندارشهرستان گمیشان با حضور در شرکت آبفار گلستان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مهندس هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت نیز در این دیدار مطالبی را در خصوص وضعیت اعتبارات و پروژه های آبرسانی در روستاهای شهرستان های گمیشان بیان نمودند و در ادامه مسائل مربوط به آب شرب روستاهای این شهرستان به خصوص روستاهای نوار مرز نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تمام زیرساخت‌ها برای آبرسانی به روستا‌های گمیشان مهیاست، اما منابع تامین در نوار شمالی استان نداریم، چاه‌های ما بیشتر از این توان برداشت ندارند و اجرای طرح‌های آب شیرین کن و استفاده از آب‌های نامتعارف از جمله راهکار‌ها برای حل معضل کم آبی در نوار شمالی استان به خصوص روستاهای نوار مرز است که در حال حاضر تامین آب این روستاها از طریق ناوگان آبرسانی سیار صورت می گیرد که با اتمام پروژه آب شیرین کن در روستای نیاز آباد نیاز آبی روستاهای شهرستان بندرترکمن و گمیشان برطرف خواهد شد و همچنین طرح مطالعاتی آب شیرین کن سیمین شهر نیز آغاز شده است .

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تمام توان خود را برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم روستاهای استان به کار می گیرد و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

توماج فرماندار شهرستان گمیشان در این دیدار فعالیت های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی استان را ستود و خواهان استمرار این فعالیت ها برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به روستاییان شد.

لازم به ذکر است مدیریت امور آبفار شهرستانهای بندرترکمن و گمیشان تعداد 53 روستا با 18187 مشترک و جمعیت بالغ بر 72748 نفر را تحت پوشش دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .