عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایمن سازی محور آزادشهر-خوش ییلاق در گلستان

با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان انجام شد:

ایمن سازی محور آزادشهر-خوش ییلاق در گلستان

ایمن سازی محور آزادشهر-خوش ییلاق در گلستان

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: ایمن سازی محور آزادشهر- خوش ییلاق به عنوان یکی از پروژه های حائز اهمیت در حوزه راهداری و حجم بالای ترافیک؛ امسال با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.

"ابوطالب جلینی کرد" در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع، افزود: عملیاتی که از ابتدای سال 97 تاکنون بر روی محور صورت گرفته شامل تقویت پل فارسیان، اجرای گابیون به مقدار 1000 مترمکعب، اجرای قرنیز به طول 100 متر، دیوار سنگی ملاتی به طول 500 مترمکعب، دیوار جان پناه به طول 100 متر و 260 متر قنوی بتنی است که تا پایان سال تداوم دارد.

وی از تنقیه 455 مترمکعب، اجرای 759 مترمکعب دریواسیون و تعریض چند فقره پل در طول مسیر به عنوان بخشی دیگر از عملیات ایمن سازی یاد می کند.

این مقام مسوول در گلستان با بیان اینکه پل آق امام یکی از مهمترین پل ها در محدوده 2 کیلومتری محور آزادشهر-خوش ییلاق است، اظهارکرد: احداث نرده و دستک پل، اجرای پی دیوار برگشتی در پایین دست پل، بتن ریزی و ترمیم رادیه(سازه نگهدارنده پل) ، مقاوم سازی زیررادیه ها در قسمت جانبی پل و ترمیم و مقاوم سازی زیر دال پل، عملیاتی است که برای بازسازی پل آق امام انجام شد.

جلینی کرد افزود: اعتبار در نظرگرفته شده برای این عملیات از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تامین شده است.

محور آزادشهر- خوش ییلاق به طول 65 کیلومتر و 219 دستگاه پل، به صورت پیوسته و قطعه قطعه در حال ایمن سازی است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .