عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان


دیدار مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان

دیدار مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مدیرعامل شرکت آبفار به همراه معاونین و مدیران ستادی شرکت با حضرت آیـت ا.. نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن اشاره به بحران کم آبی و کاهش نزولات آسمانی گفت : باید فرهنگ صحیح مصرف را در جامعه ترویج داده شود و این مهم قابل اجرا نیست مگر اینکه اول از خود مسئولین و سازمانهای دولتی شروع شود تا مردم هم این فرهنگ را بپذیرند .

ایشان افزودند : البته که مردم اصل بحران آب را درک نموده اند لیکن حضور کارکنان حوزه آب و فاضلاب روستایی در مساجد و گفتگوی چهره به چهره با مردم درخصوص کمبود آب شرب و ارائه روشهای مصرف بهینه ، بهترین فرصت در این حوزه می باشد .

وی با بیان اینکه مجموعه شرکت آبفار ، مجموعه ای با انگیزه و با همت می باشند ضمن تاکید بر توجه بیشتر به روستاهای محروم و مرزنشین استان افزود : علاوه بر رساندن آب شرب سالم به مشترکین و مصرف کنندگان ، باید بر مصارف آنان نیز مدیریت صورت گیرد که این امر مستلزم اطلاع رسانی صحیح و آگاهانه به مردم است .

بهزاد هرمزی ، مدیرعامل شرکت آبفار گلستان ، در ادامه گفت : در حال حاضر 845 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند که البته برای خروج از بحران در روستاهای بی آب و کم آب نیازمند افزایش اعتبار در این بخش هستیم .

هرمزی در ادامه به تلاشهای این مجموعه در جهت بهبود کیفیت و کمیت خدمات اشاره کرد و تصریح داشت : امروزه علیرغم تمام مشکلاتی که وجود دارد آنچه مردم می­بینند برداشتن گام های مثبت در تمام نقاط استان بویژه در مناطق مرزی و محروم استان در جهت اجرای پروژه های آبرسانی است .

وی در پایان سخنان خود ،ضمن درخواست از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان برای تبلیغ و فرهنگسازی مناسب در مدیریت مصرف آب از طریق تریبون های نماز جمعه گفت : عمده فعالیتهای ما دور از چشم مردم است و تلاش می کنیم با انجام کار فرهنگی مردم را با برنامه های شرکت آبفار و مدیریت مصرف و عرضه آشنا کنیم و از این طریق ارتباط شرکت با مردم را افزایش دهیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .