عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدير عامل گاز گلستان بر تلاش بيشتر در توسعه گاز رسانی بويژه در مناطق محروم و دورافتاده تاكيد كرد


مدير عامل گاز گلستان بر تلاش بيشتر در توسعه گاز رسانی بويژه در مناطق محروم و دورافتاده تاكيد كرد

 

 

مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل  شرکت گازاستان گلستان با حضور در شهرستانهای  مراوه تپه و گنبد روند اجراي عملیات گاز رساني پروژه هاي شهرستانهای مذکور را مورد بررسي و ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومي این بازديد با هدف سرکشي ازمراحل اجرايي  پروژه های فعال شهرستان بویژه پروژه های قابل افتتاح درهفته دولت ،روند پيشرفت کار ، بررسی مسائل و مشكلات موجود و همچنین تشکر از زحمات مجریان پروژه انجام پذیرفت. 
در حاشيه اين بازديدها ، مديرعامل گازگلستان با تقدير از مجريان پروژه هاي در حال اجرا كه زحمات زيادي را متحمل مي شوند بر تلاش و همت بيشتردر توسعه گازرسانی و خدمات رساني بويژه در مناطق محروم و دورافتاده تاكيد كرد.
وی گفت:روند پیشرفت پروژه های گازرسانی در شهرستان های مذکور بویژه دربخش روستایی با سرعت بسیار خوبی درحال  اجرا است و پیش بینی می کنیم با این روند و تامین شرایط لازم ومساعدت مسئولین منطقه همه پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسند .   
مهندس رحیمی  اظهار کرد: در حال حاضر از تعداد 103 روستای مراوه تپه تعداد 55  روستا از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و 13  پروژه نیز در مرحله اجرا می باشد.ضمن اینکه در همین رابطه در شهرستان گنبد نیزاز 163 روستا تعداد  136 مورد گازرسانی شده و  6 مورد نیز در دست اجرا ست.
 
 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .