عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اصحاب رسانه استان برگزار شد


نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اصحاب رسانه استان برگزار شد

نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اصحاب رسانه استان برگزار شد

نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اصحاب رسانه استان پیش از ظهر روز چهارشنبه 17 مرداد در محل نمایشگاه مطبوعات گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری در این نشست صمیمی ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تمامی عوامل برپایی نمایشگاه در پاسخ به پرسشی به موضوع ارائه تسهیلات به خبرنگاران پرداخت و گفت: افزایش سقف وام خود اشتغالی و امکان بهره مندی بیشتر اصحاب رسانه از وام خود اشغالی در مسیر اشتغال و کار آفرینی در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی تلاش و افزایش انگیزه برای رسیدن به یک روزنامه در سطح استان را ضروری دانست و ادامه داد: امید است با ظرفیت شناسی، دانش افزایی و نگاه توسعه ای در آینده ای نه چندان دور شاهد ظهور چند روزنامه تاثیرگذار در استان شویم.

کشمیری تلاش برای تحقق عدالت در دریافت آگهی های دولتی را از دغدغه های خود برشمرد و افزود: خانه مطبوعات و تشکیل انجمن های صنفی زیر مجموعه آن در کنار همت همگانی اهالی رسانه می تواند در این مسیر کمک شایانی کند.

وی حضور خبرنگاران را یک فرصت برای مدیران دانست و تصریح کرد: نگاه و نظارت مردمی توسط خبرنگاران امری ارزشمند بوده که شایسته است مدیران و مسئولان بدان توجه ویژه ای نشان دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان صداقت در نقل رویدادها، تخصصی شدن و حرکت به سمت تولید محتوای اثربخش، هم گرایی و هم افزایی ، تیزبینی و نکته سنجی و آگاهی به مسائل روز را مجموعه عواملی موثر در ترسیم افق های جدید در مسیر توسعه رسانه استان اعلام کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .