عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد


آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالارفخرالدین اسعد گرگانی با حضور استاندار گلستان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مدیران کل و شهرستانی و اصحاب رسانه در عصر روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 97 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ابتدای مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جایگاه سخنران حضور یافت و ضمن تاکید بر ضرورت آموزش حرفه‌ای و تخصصی خبرنگاران، گفت: اهدای کارت خبرنگاری، بیمه، یارانه خبرنگاران و اعطای تسهیلات از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در دستور کار قرار دادیم.

 عادله کشمیری از اهالی رسانه خواست تا با "واقع‌گرایی" و "انصاف" در مسیر توسعه پایدار حرکت کنند تا کشور و استان گلستان در مسیر پیشرفت و تعالی قرار بگیرد.

این گزارش می افزاید: هادی علمدار مدیرخانه مطبوعات در ادامه این مراسم به ارائه گزارشی اجمالی از مجموعه اقدامات و فعالیت های خانه مطبوعات پرداخت و گفت: پیگیری و ساماندهی نحوه توزیع آگهی های دولتی، رتبه بندی خبرنگاران،انعقاد تفاهم نامه ها با مراکز و نهادها، دیدار نوروزی با اصحاب رسانه از جمله فعالیت های خانه مطبوعات از زمان شکل گیری است.

در ادامه این مراسم استاندار گلستان با حضور در جایگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهید خبرنگار "محمود صارمی" و هشت دیپلمات ایران در مزار شریف، گفت: شغل خبرنگاری؛ حرفه ای با اهمیت و با ارزشی است و نقش خبرنگاران در زمان جنگ، انقلاب و سازندگی بر کسی پوشیده نیست. آن ها در زمان جنگ با ایجاد انگیزه و فرهنگ سازی و در زمان سازندگی با ایجاد وحدت و همدلی سبب شدند تا کشور در برابر حوادث ایستادگی کند.

سید مناف هاشمی با بیان اینکه اگر تولید در استان پیشرفت کند بازار کسب و کار اصحاب رسانه نیز رونق پیدا می کند،تصریح کرد:هم افزایی و نگاه توسعه محور و شفافیت دستگاه ها و رسانه ها به این مهم کمک شایان خواهد کرد.

شایان ذکر است بیان دغدغه و سخنرانی چهار نفر از اصحاب رسانه، پخش کلیپ فعالیت های شش ماه خانه مطبوعات، اجرای موسیقی و نمایش طنز ، تجلیل از 10 نفر از اصحاب رسانه و پذیرایی و قرعی کشی و اهدای جوایز از ذیگر برنامه های اجرا شده در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در استان گلستان بود.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .