عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیدار اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

دیدار اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت آبفارگلستان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس بهزاد هرمزی در این نشست گفت : بازنشستگی به معنی عدم توانایی انجام کار مفید نیست و استفاده از شایستگی ها و تواناییهای این عزیزان ،پیوند همکاران نسل گذشته با نسل جدید و کمک در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام است .

ایشان بازنشستگان صنعت آب و برق را از شرکتها جدا ندانسته و افزوند : من و تمام همکاران شرکت نیازمند راهنماییها و توجهات شما عزیزان میباشیم .

به گفته وی وقتی به گذشته فعالیتهای این عزیزان نگاه میکنیم می بینیم که با امکانات کم بیشترین فعالیت را با عشق و علاقه انجام میدادند.

وی تصریح کرد همکاران بازنشسته باید خودشان را باور کنند و با توجه به فضای مناسب میتوانند با پیشنهادات و انتقادات خودشان ما را کمک نمایند و همه با هم دست در دست هم فعالیت و کار موثری را انجام دهیم. و دولت هم در این زمینه توجه خوبی به امورات بازنشستگان دارد و این شرکت آماده هرگونه همکاری و مساعدت می باشد

هرمزی خاطر نشان كرد: مديران مناطق میبایست با ایجاد فضای جدید برای همکاران بازنشسته ، شرایط ارتباط بین این عزیزان برقرار شود و طوری برنامه ریزی شود تا از نظرات آنها در طول سال استفاده کنیم.

در ادامه این نشست خاندوزی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق گلستان ضمن تبریک انتصاب شایسته مهندس هرمزی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، در خصوص فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته گزارش مبسوطی ایراد نمودند

در پایان مهندس هرمزی از حضور اعضای کانون بازنشستگان صنعت آب و برق و فعالیت های انجام گرفته توسط این کانون تقدیر و تشکر نمود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .